Jandarmadan aşure ikramı

Jandarmadan aşure ikramı

ŞIRNAK'ta jandarma ekipleri, Şırnak-Siirt karayolundan araçlarla geçen vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

2013.11.20 12:21 - Son Güncellenme: 2013.11.20 12:21 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Jandarmadan aşure ikramı

Şırnak merkeze bağlı Arslan Başar Köyü Jandarma Karakol Komutanlığı, Şırnak-Siirt karayolu üzerindeki karakol önünde Muharrem Ayı nedeniyle yoldan geçen araçları durdurup yolculara aşure ikram etti. Karakolda askerlerin kaselere koyduğu aşureleri komutanlar vatandaşlara dağıtırken, vatandaşlar memnuniyetlerini ifade etti.

Yaklaşık 500 kase aşure dağıtan jandarma, özel günlerde bu tür etkinlikleri yapmaya sürdüreceklerini belirtti. Aşure ikram edilen vatandaşlardan Erkan Subaşı, "Askerlere çok teşekkür ederim. Çok güzel bir etkinlik, böyle devletle millet iç içe olması çok sevindirici bir şey. Barış olsun, kardeşlik olsun, herkes mutlu olsun" dedi.

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.20 12:21 - Son Güncellenme: 2013.11.20 12:21 - HABER MERKEZİ
A