Jandarma ve Sahil Güvenlik İçişlerine bağlandı

Jandarma ve Sahil Güvenlik İçişlerine bağlandı

OHAL Kararnamesi ile Jandarma Genel Komutanlığı ve Sahil Güvenlik Komutanlığı, İçişleri Bakanlığına bağlandı, bin 684 asker Türk Silahlı Kuvvetlerinden çıkarıldı.

2016.07.28 07:23 - Son Güncellenme: 2016.07.28 07:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Jandarma ve Sahil Güvenlik İçişlerine bağlandı
09:45 Başbakan Binali Yıldırım Bakanlar Kurulu sonrası açıklama yaptı - 1

İLGİLİ VİDEO

Başbakan Binali Yıldırım Bakanlar Kurulu sonrası açıklama yaptı - 1

09:29 Başbakan Binali Yıldırım Bakanlar Kurulu sonrası açıklama yaptı - 2

İLGİLİ VİDEO

Başbakan Binali Yıldırım Bakanlar Kurulu sonrası açıklama yaptı - 2

Jandarma Teşkilat, Görev ve Yetkileri Kanunu ile Sahil Güvenlik Komutanlığı Kanunu'nda da bazı değişikliklerin yapıldığı kararnameye göre, Jandarma Genel Komutanlığı ve Sahil Güvenlik Komutanlığı, İçişleri Bakanlığına bağlandı.

Kararnameye göre yarın (perşembe) yapılacak Yüksek Askeri Şura'da (YAŞ) alınacak kararlar ile yapılacak olan terfi, atama, nasıp, kadroların kullanılması, emekliye sevk ve ilişik kesme işlemleri 29 Temmuz 2016 tarihi itibarıyla uygulanacak.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.28 07:23 - Son Güncellenme: 2016.07.28 07:23 - HABER MERKEZİ
A