Jandarma er intihar etti

Jandarma er intihar etti

Afyonkarahisar'ın Sandıklı ilçesindeki cezaevinde nöbet tutan bir asker silahıyla intihar etti.

2013.04.18 10:56 - Son Güncellenme: 2013.04.18 10:56 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Jandarma er intihar etti

Dün akşam saatlerinde kule nöbeti tutan jandarma er A.Ö, tüfekle başına tek el ateş etti. Silah sesi üzerine kuleden yaralı indirilen jandarma er A.Ö, önce Sandıklı Devlet Hastanesi'ne oradan da Afyonkarahisar Devlet Hastanesi'ne kaldırılırken yolda hayatını kaybetti. Jandarma er A.Ö'ün Kahramanmaraşlı ve 11 aylık asker olduğu, Ağustos ayında tezkere alacağı öğrenildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.18 10:56 - Son Güncellenme: 2013.04.18 10:56 - HABER MERKEZİ
A