Jandarma binası inşaatında çökme: 2 yaralı
ADIYAMAN'ın Gölbaşı İlçesi'nde, İlçe Jandarma Komutanlığı'na yapılan ek bina inşaatında beton dökülmesi sırasında meydana gelen çökme sonucu 2 işçi yaralandı.
2013.04.24 18:13 - Son Güncellenme: 2013.04.24 18:13 - Güncel - HABER MERKEZİ
Hürriyet Mahallesi'nde bulunan Gölbaşı İlçe Jandarma Komutanlığı yanına yapılan ek bina inşaatının 1'inci katına tabla betonu dökümü sırasında çökme meydana geldi. Çökme sonucu beton döken Ahmet Ören ve Bayram Atmaca adlı işçiler hafif yaralandı. Yaralı işçiler çağrılan ambulanslar ile Gölbaşı Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Tedavisine başlanan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.