"İzleme talimatlarının tümünü Obama vermedi"

"İzleme talimatlarının tümünü Obama vermedi"

ABD Dışişleri Bakanı John Kerry, Ulusal Güvenlik Ajansının (NSA) ülke dışındaki izleme programıyla ilgili, "Talimatların tümünü ABD Başkanı Barack Obama'nın vermediğini" söyledi.

2013.11.12 00:58 - Son Güncellenme: 2013.11.12 00:59 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
"İzleme talimatlarının tümünü Obama vermedi"

 

Birleşik Arap Emirlikleri'nde bulunan Kerry, BBC'ye yaptığı açıklamada, "NSA eski sistem analisti Edward Snowden'ın ortaya çıkardığı tüm izleme faaliyetlerinin talimatını, kişisel olarak Obama'nın vermediğini" belirtti ve NSA çalışmalarının gelişiminin uzun bir zamana yayıldığına işaret etti.

Kerry, diğer ülkelerdeki mevkidaşlarının bu gerçeğin ve Obama yönetiminin, mahremiyeti de gözeten bir terörle mücadele yöntemi bulmaya çalıştığının farkında olduğunu da kaydetti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.11.12 00:58 - Son Güncellenme: 2013.11.12 00:59 - HABER MERKEZİ
A