İTO Başkanı Şekib Avdagiç'ten şirketlere su tasarrufu çağrısı!

İTO Başkanı Şekib Avdagiç'ten şirketlere su tasarrufu çağrısı!

İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekib Avdagiç, "İstanbul barajlarındaki su dün 1.4 milyon m3 daha azaldı. Kritik seviyeye yaklaşıyoruz. Özellikle İstanbul'daki şirketlerimizi su tasarrufuna çağırıyorum" ifadelerini kullandı.

2023.01.09 12:59 - Son Güncellenme: 2023.01.09 13:05 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
İTO Başkanı Şekib  Avdagiç'ten şirketlere su tasarrufu çağrısı!

Avdagiç, twitter hesabından yaptığı açıklamada, su tüketiminde bilinçli olunması gerektiğini vurgulayarak, "İşyerlerinde su tüketimini kontrol altına alalım, kendimizin 'su denetçisi' olalım" dedi.

Şekib Avdagiç, sosyal medya hesabından yaptığı çağrıda şu ifadelere yer verdi;

"İstanbul barajlarındaki su dün 1.4 milyon m3 daha azaldı. Kritik seviyeye yaklaşıyoruz. Özellikle İstanbul'daki şirketlerimizi su tasarrufuna çağırıyorum. Bilinçli tüketimle, işyerlerimizde su tüketimini kontrol altına alalım, kendimizin 'su denetçisi' olalım.

Küresel ısınma iklim değişimini tetikliyor, mevsimsel yağışları artık alamıyoruz. Barajlarımızı tasarrufla doldurmalıyız. Su çocuklarımızın geleceği. Her İstanbullu firma ve kişi, kişiselleştirilmiş eylem planı yapmalı. Çünkü sudan büyük enerjimiz yok."

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2023.01.09 12:59 - Son Güncellenme: 2023.01.09 13:05 - HABER MERKEZİ
A