İthal metrobüs bir kez daha sınıfta kaldı

İthal metrobüs bir kez daha sınıfta kaldı

İthal metrobüslerden biri Haliç Köprüsü'nde arıza yaptı

2013.11.11 19:34 - Son Güncellenme: 2013.11.11 19:35 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
İthal metrobüs bir kez daha sınıfta kaldı

İstanbul Elektrik Tramvay ve Tünel İşletmeleri (İETT), Hollanda'dan ithal edilen 35 Phileas marka aracın, İkitelli garajında nihai test işlemlerinin yapılması nedeniyle servise aralıklı olarak verildiğini bildirmişti.
Bugün saat 17:40 sıralarında Avcılar-Zincirlikuyu istikametinde ithal metrobüslerden biri Ayvansaray-Halıcıoğlu arasındaki Haliç Köprüsünde arıza yaptı. Bir çok metrobüs arıza nedeniyle 20 dakika hareketsiz kaldı.

Durakta bekleyen yolcular metrobüslerin gelmemesi nedeniyle izdiham yaşadı. Metrobüslerin içinde kalan yolcular ise, kapasitenin üstünde yolcu alımı olduğu için zor anlar yaşadı.

POSTA

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.11 19:34 - Son Güncellenme: 2013.11.11 19:35 - HABER MERKEZİ
A