İstifa eden memura ikramiye müjdesi
Memurluktan istifa edenlere ikramiye müjdesi geldi.
2012.03.13 13:33 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
Torba Kanun'la memur olup da ayrılanlar ve 9Temmuz 2011 tarihinden sonra emekli olanlar, memurluktaki hizmetlerinin karşılığı olan ikramiyelerini alabilecekler.
Emekli ikramiyesi, emeklilik aylığının ödenmesi sırasında verilecek.
Bu haktan yararlanmak isteyenlerin Sosyal Güvenlik Kurumu'na dilekçe ile başvurmaları gerekiyor.