İşten çıkarılan işçiler eylemde

İşten çıkarılan işçiler eylemde

KARAYOLLARI 25'nci Şube Şefliği'nde iş yapan taşeron firmasında kaza ve yol yapım işlerinde çalışan 56 işçi, işten çıkartılınca, yağan kara ve soğuk havaya rağmen eylem yaptı.

2013.12.10 17:17 - Son Güncellenme: 2013.12.10 17:17 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İşten çıkarılan işçiler eylemde
03:12 İşten çıkarılan işçiler eylem yaptı

İLGİLİ VİDEO

İşten çıkarılan işçiler eylem yaptı

 

Birikmiş iki aylık ücret ve fazla mesailerini isteyince işten çıkartıldıklarını ileri süren işçiler, Karayolları 25'inci Şube Şefliği önünde bugün öğlen saatlerinde toplanıp, basın açıklaması yaptı.

İşçiler adına konuşan Ercüment Duran, bağlı bulundukları taşeron firmanın merkezinin Diyabakır'da olduğunu belirterek, "Sigortalarımız Şanlıurfa'dan gösteriliyor. Aramızda 13 yıldır çalışan arkadaşlarımız var. Hiçbir haklı gerekçe gösterilmeden kapı önüne konulduk. Kış günü işsiz kaldık. Karayolları Şube Şefliği'nin bizlere sahip çıkmasını istiyoruz" diye konuştu. İşciler, bazı sosyal haklarından da tam olarak yararlanamadıklarını ileri sürdü.

Karayolları 25'inci Şube Şefi Mustafa Karadağ ve taşeron firma yetkilileri ise konuyla ilgili açıklama yapmadı.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.10 17:17 - Son Güncellenme: 2013.12.10 17:17 - HABER MERKEZİ
A