İşte Osmanlı'nın yeni forveti

İşte Osmanlı'nın yeni forveti

PTT 1. Lig takımlarından Osmanlıspor, Nijeryalı golcü futbolcu Aminu Umar'ı kadrosuna kattı.

2015.01.10 19:18 - Son Güncellenme: 2015.01.10 19:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İşte Osmanlı'nın yeni forveti

Spor Toto Süper Lig'i hedefleyen başkent temsilcisi, son olarak  Samsunspor'da forma giyen Umar'ı 3,5 yıllığına renklerine bağladı.

Umar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Osmanlıspor ile güzel bir  sezon geçirip, Süper Lig'e çıkmayı ve kariyerine bir üst ligde devam etmeyi  amaçladığını söyledi.

Transferden duyduğu mutluluğu dile getiren Nijeryalı oyuncu, "Geçen  sezon Ankaraspor, bu sezon ise Osmanlıspor ismiyle lige devam eden yeni takımım,  iki sezondur ligin en güçlü ekiplerinden biri. Güçlü ekibin bir parçası olduğum  için çok mutluyum. Burada takım arkadaşlarımla birlikte çok güzel başarılara imza  atacağımı düşünüyorum" diye konuştu.

"Erken davrandık"

Osmanlıspor Genel Menajeri Ender Yurtgüven ise Umar'ın, Samsunspor'dan  ayrıldıktan sonra Almanya Birinci Futbol Ligi (Bundesliga) ekiplerinden biriyle  transfer görüşmeleri içine girdiğini ancak kendilerinin erken davrandığını  belirtti.


Alman ekibinden önce devreye girip futbolcuyla bağlantıya geçtiklerini  kaydeden Yurtgüven, "Genç golcü oyuncuyu dün itibariyle Ankara'ya davet ettik.  Sağ olsun bizi kırmadı ve bugün kendisiyle 3,5 yıllık anlaşmaya vardık. İnşallah,  bu transfer takımımıza hayırlı olur" ifadelerini kullandı. 

Kaynak: Vatan

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.10 19:18 - Son Güncellenme: 2015.01.10 19:18 - HABER MERKEZİ
A