İşte Fenerbahçelilerin konuştuğu olay
Fenerbahçe'nin Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Kayserispor'u elediği maçın ardından takım otobüsünde eğlenceli dakikalar yaşandı.
2012.04.15 12:06 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe Tv'nin takım otobüsünün içinden yaptığı yayında Mehmet Topuz, yaptığı açıklamalar ile hem arkadaşlarını hem de izleyenleri kırdı geçirdi. Topuz, takım arkadaşı Senegalli Yobo'ya 'Yabo Dayı' diye seslenmesi ile takım arkadaşına yeni bir ünvan getirmiş oldu...