İşte Fenerbahçelilerin konuştuğu olay

İşte Fenerbahçelilerin konuştuğu olay

Fenerbahçe'nin Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Kayserispor'u elediği maçın ardından takım otobüsünde eğlenceli dakikalar yaşandı.

2012.04.15 12:06 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İşte Fenerbahçelilerin konuştuğu olay

Fenerbahçe Tv'nin takım otobüsünün içinden yaptığı yayında Mehmet Topuz, yaptığı açıklamalar ile hem arkadaşlarını hem de izleyenleri kırdı geçirdi. Topuz, takım arkadaşı Senegalli Yobo'ya 'Yabo Dayı' diye seslenmesi ile takım arkadaşına yeni bir ünvan getirmiş oldu...

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.04.15 12:06 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A