İşte Ersun Yanal'ın derbi yorumu!

İşte Ersun Yanal'ın derbi yorumu!

Fenerbahçe teknik direktörü Ersun Yanal, Beşiktaş ile 3-3 berabere kaldığı maçın ardından açıklamalarda bulundu.

2013.11.30 22:29 - Son Güncellenme: 2013.11.30 22:32 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İşte Ersun Yanal'ın derbi yorumu!

 

'ÇOK GÜZEL BİR MAÇ OLDU'

'Futbol adına herkesi ayrı ayrı kutlamak gerekiyor.  Öncelikle taraftarlarımıza teşekkür etmek istiyorum. Böyle bir atmosferi yarattılar. Oyuncularımı kutluyorum. Rakibi de tebrik ediyorum. Çok güzel bir maç oldu. '

'BUGÜN HAKEMLERİ KONUŞMAYALIM'

'İyi yoldayız. Bundan sonra oynayacağımız maçlarda tekrar kazanarak devam etmeliyiz. Şampiyonluğu garantileyene kadar aynı ciddiyetle devam etmek istiyoruz. Meireles'in pozisyonunu sonradan da izledim. Evet, bir hareketi var, kurallara göre karar doğru. Fakat Meireles'in hareketi rakibi sakatlamaya yönelik değil. Oyunun içindeki güzellikler konuşulmalı. Penaltıları, kartları, hakemleri konuşmayalım bugün. Taraftarlarımızın beklentilerini karşıladığımız için hepimiz mutluyuz.' dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.30 22:29 - Son Güncellenme: 2013.11.30 22:32 - HABER MERKEZİ
A