İşte derbi faturası...Derbi sonrası 47 gözaltı

İşte derbi faturası...Derbi sonrası 47 gözaltı

Fenerbahçe - Galatasaray arasında Kadıköy Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda oynanan derbi mücadelesinin ardından stad içinde ve dışında çıkan olaylar sırasında gözaltına alınan 47 kişi Asayiş Şube Müdürlüğü'nde sorgulanıyor.

2012.05.13 12:02 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İşte derbi faturası...Derbi sonrası 47 gözaltı

Maçtaki olaylarla ilglili soruşturmayı yürüten Gasp Büro Amirliği Ekipleri, Foto Film Şube ekipleri tarafından stadyumda çekilen görüntüler, yayıncı kuruluşun görüntüleri, stadın güvenlik kamera görüntüleri inecelemek için özel ekip oluşturdu. Bu ekip ayrıca stadın dışında çıkan olaylarla ilgili de o civardaki işyeri ve polis kamera görüntülerini de inecelemeye aldı.

Görüntülerin incelenmesiyle olaylara karıştığı tespit edilen taraftarlar gözaltına alınacak. Asayiş Şube Müdürlüğü'nde sorgulanan Fenerbahçe taraftarı 47 kişinin yarın sabah adliyeye sevk edileceği öğrenilirken gözaltı sayısının gün içinde artabileceği belirtildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.05.13 12:02 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A