İstasyon görevlisinin müdahalesi faciayı önledi

İstasyon görevlisinin müdahalesi faciayı önledi

Kırşehir'in Kaman ilçesinde Kaman Belediyesinin işlettiği benzinlikte yangın çıktı. Otomobiline benzin almak için duran kişi yakıtını alıp marşa basınca otomobil yandı.

2016.02.25 17:36 - Son Güncellenme: 2016.02.25 17:36 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İstasyon görevlisinin müdahalesi faciayı önledi

Edinilen bilgiye göre, Kaman Belediyesinin işlettiği benzinliğe gelen eski model bir otomobil kullanan ve kimliği henüz belirlenemeyen şoför, otomobiline benzin aldı. Otomobiline benzin aldıktan sonra marşa basan şoför, ne olduğunu anlamadan otomobilin altından alevler çıkmaya başladı. Otomobilin yandığını gören istasyon görevlisi yangın tüpüyle müdahalede bulundu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.25 17:36 - Son Güncellenme: 2016.02.25 17:36 - HABER MERKEZİ
A