İstanbul'un yeni otobüsleri hizmete girdi!
İETT'nin yeni otobüsleri hizmete alınmaya devam ediyor. Yeni, konforlu ve yerli üretim otobüsler İstanbul'un filosuna katıldı.
2024.02.27 11:46 - Son Güncellenme: 2024.02.27 11:47 - Güncel - HABER MERKEZİ
Birgün'ün haberine göre; İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin (İBB) köklü kurumu İETT'nin İstanbul'a kazandırdığı yeni otobüsler hizmete alınmaya devam ediyor.
YENİ ARAÇLAR HİZMET VERMEYE BAŞLADI
İstanbul'un filosuna katılan 252 adet yeni metrobüsten sonra otobüs filosuna yeni dahil edilmek için satın alınan 150 otobüs de partiler halinde filoya dahil olarak hizmet vermeye başladı.
Filoya gelen ilk otobüsler;
80 / Kazlıçeşme - Eminönü
32T / Cevatpaşa - Taksim
48K / Kemerburgaz - Ağaçlı Köyü
80T / Kazlıçeşme - Taksimib
85C / Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa - Kazlıçeşme
MK97 / Çavuşpaşa - Zeytinburnu
MR10 / Zeytinburnu - Kazlıçeşme
MR11 / Kazlıçeşme - Topkapı gibi hatlarda hizmet vermeye başladı.
Önümüzdeki günlerde gelecek yeni otobüslerin de Avrupa Yakası'nın diğer bölgelerinde ve Anadolu Yakası'nda hizmet vermeye başlaması planlanıyor.