İstanbul takımları artık gündüz maçı oynayacak

İstanbul takımları artık gündüz maçı oynayacak

Spor Toto Süper Lig'de ikinci yarının fikstürü bugün açıklandı. Süper Lig'de artık 4 büyüklerin kendi evindeki bazı maçlar gündüz oynanacak.

2015.01.23 14:28 - Son Güncellenme: 2015.01.23 15:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İstanbul takımları artık gündüz maçı oynayacak

Yabancı kuralının değişmesinin ardından Türkiye Futbol Federasyonu devrim niteliğinde bir karara daha imza attı, gündüz maçları projesini hayata soktu.

4 BÜYÜKLER GÜNDÜZ MAÇI OYNAYACAK

Uzun zamandır gündemde olan, büyük takımların gündüz maç oynaması konusunda Türkiye Futbol Federasyonu, ilk somut adımı bugün attı. TFF'nin açıkladığı karar ile birlikte, 2014-2015 futbol sezonunun ikinci yarısında 4 büyüklerin kendi evindeki bazı maçlar gündüz oynanacak.

ÖNÜMÜZDEKİ SEZON DA GEÇERLİ OLACAK

Devrim niteliğindeki kararın başarılı olması halinde önümüzdeki sezondan itibaren derbilerin de gündüz oynanması gündemde.

HAFTALARCA AYNI ANDA MAÇ İŞKENCESİNE SON

Bir diğer önemli yenilik de ligin son haftalarında şampiyonluk ve düşmeyi ilgilendiren maçların aynı anda oynatılması konusunda yapılacak.

Bu sezon sadece 34. haftada maçlar aynı saatte oynanacak. 33. hafta maçları da dahil olmak üzere 16 haftalık fikstür açıklayacak olan Federasyon, sadece 34. hafta fikstürünü daha sonra açıklayacak ve sadece o haftada gerekirse bazı maçlar aynı anda başlayacak.

İŞTE GÜNDÜZ MAÇ PROGRAMLARI

Beşiktaş-Mersin İdmanyurdu - 1 Şubat 2015 - 16:00

Beşiktaş - Bursaspor - 15 Şubat 2015 - 16:00

Galatasaray - Kardemir Karabükspor - 5 Nisan 2015 - 16:00

Fenerbahçe-Suat Altın İnş. K. Erciyesspor - 10 Mayıs 2015 - 16:00

DERBİ TARİHLERİ DE AÇIKLANDI

Fenerbahçe-Trabzonspor - 7 Şubat 2015 - 19:00

Fenerbahçe - Galatasaray - 8 Mart 2015 - 19:00

Fenerbahçe-Beşiktaş - 22 Mart 2015 - 19:00

Galatasaray - Beşiktaş - 24 Mayıs 2015 - 20:00 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.23 14:28 - Son Güncellenme: 2015.01.23 15:05 - HABER MERKEZİ
A