İstanbul Tabip Odası'nda başkan yine Selçuk Erez...
İSTANBUL Tabip Odası'nın bugün yapılan olağan genel kurulu sonucunda, başkanlığa yeniden Selçuk Erez seçildi.
2016.04.24 23:30 - Son Güncellenme: 2016.04.24 23:30 - Sağlık - HABER MERKEZİ
Sultanahmet Endüstri Meslek Lisesi ve Sultanahmet Ticaret Meslek Lisesi'nde kurulan 80 sandıkta Oda'ya üye yaklaşık 4 bin 900 üye oy kullandı.
Seçimi, İstanbul Tabip Odası'nın 14 yıldır yönetiminde olan "Demokratik Katılım Grubu"nun lideri, İstanbul Tabip Odası Başkanı Selçuk Erez'in listesi kazandı. Erez'in listesi 2 bin 800 oy alırken, İstanbul Hekim Dayanışması 1050, Cumhuriyetçi Hekimler 880, Toplumcu Hekim Grubu da 140 oy aldı.