İstanbul Emniyet Müdürü polislerle bayramlaştı
İstanbul İl Emniyet Müdürü Mustafa Çalışkan, Kurban Bayramı'nın ilk gününde görevi başındaki polisleri ziyaret ederek, bayramlarını kutladı.
2016.09.12 13:18 - Son Güncellenme: 2016.09.12 13:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
Mahmutbey Gişeleri'ndeki uygulama noktasını ziyaret eden İstanbul İl Emniyet Müdürü Mustafa Çalışkan, burada görevli polislerle bayramlaştı. Çalışkan, uygulamaya devam eden polisler ile tek tek bayramlaştıktan sonra buradan ayrıldı.