İstanbul Emniyet Müdürü polislerle bayramlaştı

İstanbul Emniyet Müdürü polislerle bayramlaştı

İstanbul İl Emniyet Müdürü Mustafa Çalışkan, Kurban Bayramı'nın ilk gününde görevi başındaki polisleri ziyaret ederek, bayramlarını kutladı.

2016.09.12 13:18 - Son Güncellenme: 2016.09.12 13:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İstanbul Emniyet Müdürü polislerle bayramlaştı

Mahmutbey Gişeleri'ndeki uygulama noktasını ziyaret eden İstanbul İl Emniyet Müdürü Mustafa Çalışkan, burada görevli polislerle bayramlaştı. Çalışkan, uygulamaya devam eden polisler ile tek tek bayramlaştıktan sonra buradan ayrıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.09.12 13:18 - Son Güncellenme: 2016.09.12 13:18 - HABER MERKEZİ
A