İstanbul'dan Samsun'a uyuşturucu getiren 3 kişi yakalandı
Samsun'a uyuşturucu madde getiren 3 şüpheli, düzenlenen operasyonla gözaltına alındı.
2023.04.05 12:59 - Son Güncellenme: 2023.04.05 13:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, 3 şüphelinin İstanbul'dan, irtibatlı olduğu kişilere satış amaçlı uyuşturucu madde getireceği bilgisini aldı. Yapılan takip ve çalışmalar neticesinde, polis, İlkadım ilçesi Derecik Mahallesi'nde kurulan uygulama noktasında S.D., L.Y. ve M.K'yi araçlarında yakaladı. Araçta yapılan aramalarda, 220,06 gram metamfetamin ele geçirildi.
'Uyuşturucu madde ticareti yapmak' suçundan gözaltına alınan şüpheliler, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.