İstanbul'da vaka sayıları arttı
İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü, kentte pozitif koronavirüs vaka sayısının son hafta yükselme eğiliminde olduğunu belirterek vatandaşlara uyarılarda bulundu.
2021.02.06 20:00 - Son Güncellenme: 2021.02.06 20:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada "Aman dikkat" denilerek vatandaşlara uyarılarda bulunuldu.
Sağlık Müdürü Prof. Dr. Kemal Memişoğlu'nun konuyla ilgili açıklaması şu şekilde:
''Salgın kontrol altında ama bitmedi. Düşme eğiliminde olan pozitif vaka sayımız son hafta yükselme trendinde aman dikkat! Temizlik, mesafe ve maske kurallarına uyalım. Sıramız geldiğinde aşımızı yaptıralım.''