İstanbul'da Pandemi Kurulu Toplantısı sona erdi

İstanbul'da Pandemi Kurulu Toplantısı sona erdi

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya başkanlığında İl Pandemi Kurulu toplantısı video konferans yöntemiyle gerçekleştirildi.

2020.04.04 20:46 - Son Güncellenme: 2020.04.04 20:47 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İstanbul'da Pandemi Kurulu Toplantısı sona erdi

Vali Yerlikaya Twitter hesabından yaptığı paylaşımla toplantının sona erdiğini duyurdu.

Yerlikaya, "İl Pandemi Kurulu toplantımızı video konferans yöntemi ile gerçekleştirdik. Kurul üyelerimize teşekkür ediyorum. Öneriler, İl Hıfzıssıhha Kurulu'nda değerlendirilecek" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.04 20:46 - Son Güncellenme: 2020.04.04 20:47 - HABER MERKEZİ
A