İstanbul'da motosikletlilerin tehlikeli yolculuğu

İstanbul'da motosikletlilerin tehlikeli yolculuğu

TEM Otoyolu'nda motosikletli bir grup uzun süre tek tekerlek üzerinde ilerledi. Trafikteki tehlikeli anlar, cep telefonu kamerasına yansıdı.

2024.02.27 11:03 - Son Güncellenme: 2024.02.27 11:04 - Güncel - DHA
A
İstanbul'da motosikletlilerin tehlikeli yolculuğu
00:21 İstanbul'da motosikletlilerin tehlikeli yolculuğu

İLGİLİ VİDEO

İstanbul'da motosikletlilerin tehlikeli yolculuğu

Olay 25 Şubat Pazar günü öğle saatlerinde Pendik TEM Otoyolu Ankara istikameti Sabiha Gökçen Havalimanı sapağında yaşandı. Grup halinde trafikte ilerleyen motosikletlilerden bazıları, bir süre tek tekerlek üzerinde giderek, hem kendi hayatlarını hem de trafik güvenliğini tehlikeye düşürdü. Trafikteki tehlikeli anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.27 11:03 - Son Güncellenme: 2024.02.27 11:04 - DHA
A