İstanbul'da motosikletlilerin tehlikeli yolculuğu
TEM Otoyolu'nda motosikletli bir grup uzun süre tek tekerlek üzerinde ilerledi. Trafikteki tehlikeli anlar, cep telefonu kamerasına yansıdı.
2024.02.27 11:03 - Son Güncellenme: 2024.02.27 11:04 - Güncel - DHA
00:21
İLGİLİ VİDEO
İstanbul'da motosikletlilerin tehlikeli yolculuğu
Olay 25 Şubat Pazar günü öğle saatlerinde Pendik TEM Otoyolu Ankara istikameti Sabiha Gökçen Havalimanı sapağında yaşandı. Grup halinde trafikte ilerleyen motosikletlilerden bazıları, bir süre tek tekerlek üzerinde giderek, hem kendi hayatlarını hem de trafik güvenliğini tehlikeye düşürdü. Trafikteki tehlikeli anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.