İstanbul Boğazı güney-kuzey yönlü gemi trafiğine açıldı
Ulaştırma Bakanlığı, BAUISC İlkbahar Trofesi 4. Etap - Boğaz ve Şamandıra Yarışı nedeniyle bir süredir gemi trafiğine kapalı olan İstanbul Boğazı'nın gemi trafiğine güney-kuzey yönlü olarak açıldığını duyurdu.
2024.05.04 17:39 - Son Güncellenme: 2024.05.04 17:39 - Güncel - HÜRRİYET
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, bir süredir gemi trafiğine kapalı olan İstanbul Boğazı'nın gemi trafiğine güney-kuzey yönlü olarak açıldığını duyurdu.
Ulaştırma Bakanlığı'ndan yapılan açıklama şu şekilde:
"İstanbul Boğazı gemi trafiği, BAUISC İlkbahar Trofesi 4. Etap - Boğaz ve Şamandıra Yarışı'nın sona ermesi üzerine güney-kuzey yönlü olarak açılmıştır."