İstanbul'a 4 gün sebze meyve gelmeyecek
Nakliyeciler eyleme çıkıyor. 27 Ocak'tan sonra 4 gün süresince İstanbul'a sebze ve meyve gelmeyecek.
2014.01.19 15:04 - Son Güncellenme: 2014.01.19 15:05 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
İstanbul'da 27 Ocak'tan sonra meyve sebze sıkıntısı başgösterebilir. İstanbul'un sebze ve meyve ihtiyacının büyük kısmını karşılayan Antalyalı nakliyeciler kontak kapatıyor.
Yüksek tonajlı araçların, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde sabah 7-10, akşam 16-20 saatleri arası geçişinin yasak olması Antalya'da protesto ediliyor.
İstanbul'un sebze ve meyve ihtiyacının büyük bölümünü karşılayan nakliyeciler, günlük 6 saati bulan bekleme süresinin 3 saate düşürülmesini istiyor. Nedeni, taze sebze ve meyvelerin yolda bozulma riski taşıması...
10 kooperatif üyesi bin 500 nakliyeci 27 Ocak'tan 30 Ocak'a kadar sevkiyat yapmayacak.