İsrail polisi 21 Filistinliyi gözaltına aldı
İsrail polisi, 21 Filistinliyi ülkeye 'izinsiz' giriş yaptıkları gerekçesiyle gözaltına aldı.
2015.08.11 08:46 - Son Güncellenme: 2015.08.11 08:46 - Dünya - HABER MERKEZİ
Devlet radyosunda yayınlanan habere göre, İsrail polisi, ülke topraklarına gerekli izinleri almaksızın giren 21 Filistinliyi gözaltına aldı.
İsrail yönetimi, güvenlik birimlerinin verdiği izin belgeleri olmayan Filistinlilerin ülkeye girişine engel oluyor.