İsrail'de ölenlerin sayısı 57'ye yükseldi

İsrail'de ölenlerin sayısı 57'ye yükseldi

İsrail'de yeni tip corona virüs (Covid-19) nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 57'ye, vaka sayısı ise 8 bin 904'e yükseldi.�

2020.04.06 22:39 - Son Güncellenme: 2020.04.06 23:03 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
İsrail'de ölenlerin sayısı 57'ye yükseldi

Sağlık Bakanlığından yapılan yazılı açıklamada, Kovid-19 teşhisi konulan 6 hastanın daha yaşamını yitirdiği belirtildi.

Ülkede böylece koronavirüs kaynaklı can kaybı 57'ye ulaşırken, 181 kişide daha Kovid-19 tespit edildiği ve toplam vaka sayısının 8 bin 904'e çıktığı  kaydedildi.

Açıklamada ayrıca hastalardan 140'ının durumunun ağır olduğu, 585 kişinin ise iyileştiği aktarıldı

İsrail'de Kovid-19 önlemleri kapsamında tüm okullarda eğitime ara  verilirken, ikiden fazla kişinin bir araya gelmesi de yasaklanmıştı.

Ülkede ayrıca market, eczane, akaryakıt istasyonları ve bankalar  dışında birçok ticari işletmenin  kapatılmasına karar verilmişti.

Tel Aviv yönetimi, koronavirüs nedeniyle İsrail'de ikamet edenler  hariç tüm yabancıların ülkeye girişine de yasak getirmişti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.06 22:39 - Son Güncellenme: 2020.04.06 23:03 - HABER MERKEZİ
A