İsrail'de ölenlerin sayısı 200'ü aştı

İsrail'de ölenlerin sayısı 200'ü aştı

İsrail'de yeni tip corona virüs (Covid-19) tespit edilen vaka sayısı 15 bin 443'e ulaşırken, can kaybı 201'e çıktı.

2020.04.26 22:34 - Son Güncellenme: 2020.04.26 22:46 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
İsrail'de ölenlerin sayısı 200'ü aştı

Sağlık Bakanlığından yapılan yazılı açıklamada, Kovid-19 teşhisi konulan 3 hastanın daha yaşamını yitirdiği belirtildi.

Açıklamada, ülkede böylelikle Kovid-19 kaynaklı can kaybının 201'e ulaştığı, 295 kişide daha Kovid-19 tespit edildiği ve toplam vaka sayısının da 15 bin 148'e yükseldiği ifade edildi.

6 binden fazla kişi iyileşti

Açıklamada ayrıca, hastalardan 132'sinin durumunun ağır olduğu, 6 bin 731 kişinin ise iyileştiği aktarıldı.

İsrail'de Kovid-19 önlemleri kapsamında tüm okullarda eğitime ara verilirken, ikiden fazla kişinin bir araya gelmesi yasaklanmıştı.

Tel Aviv yönetimi, salgın nedeniyle İsrail'de ikamet edenler hariç tüm yabancıların ülkeye girişine yasak getirmişti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.26 22:34 - Son Güncellenme: 2020.04.26 22:46 - HABER MERKEZİ
A