İsrail askerleri 2 Filistinliyi öldürdü

İsrail askerleri 2 Filistinliyi öldürdü

İsrail askerlerinin, El-Halil kentine bağlı Yatta beldesinde iki Filistinliyi öldürdüğü bildirildi.

2013.11.26 22:45 - Son Güncellenme: 2013.11.26 22:46 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
İsrail askerleri 2 Filistinliyi öldürdü

 

Yediot Ahronoth gazetesi bir istihbarat kaynağına dayandırdığı haberinde, Yatta'da düzenlenen operasyonda, askerlerin gözaltına almak istediği Filistinlilerin karşı çıkması sonucu çıkan çatışmada iki Filistinlinin öldürüldüğü, üçüncüsünün ise kaçmayı başardığı belirtildi.

Söz konusu kaynak, öldürülen Filistinlilerin İsrail'deki bazı hedeflere yönelik bombalı eylem gerçekleştireceklerini iddia etti.

Öte yandan AA muhabirine bilgi veren bölge sakinleri, Yatta'nın "kapalı askeri bölge" ilan edildiği, bölgeden silah sesleri duyduklarını ve ambulansların beldeye girişine izin verilmediğini aktardı. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.11.26 22:45 - Son Güncellenme: 2013.11.26 22:46 - HABER MERKEZİ
A