İsrail askerleri 13 Filistinliyi gözaltına aldı

İsrail askerleri 13 Filistinliyi gözaltına aldı

İsrail güvenlik güçlerinin, Batı Şeria'da 13 Filistinliyi gözaltına aldığı bildirildi.

2013.11.11 10:37 - Son Güncellenme: 2013.11.11 10:38 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
İsrail askerleri 13 Filistinliyi gözaltına aldı

İsrail Radyosu'nda yer alan habere göre, İsrail askerleri, güvenlik güçleri tarafından arandığı gerekçesiyle Nablus, el-Halil ve Beytullahim kentlerinde 13 Filistinliyi gözaltına aldı.

Öte yandan Kalyubiye'de İsrail askerleri, dün gece güvenlik noktasını geçmeye çalışan 2 Filistinliyi ateşli silahla yaraladı. Yaralanan Filistinlilerin kimliği açıklanmazken, tedavi için hastaneye kaldırıldıkları ifade edildi.

Olaya ilişkin Filistin makamlarından resmi bir açıklama gelmedi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.11.11 10:37 - Son Güncellenme: 2013.11.11 10:38 - HABER MERKEZİ
A