İsrail, ABD'ye resti çekti!
İran'la müzakereler ve Filistin'le yürütülen barış sürecinde Amerika ile ters düşen İsrail yeni müttefik arayışlarına giriyor. İsrail Dışişleri Bakanı Lieberman yaptığı açıklamada "yeni müttefik bulmalıyız" dedi.
2013.11.20 19:46 - Son Güncellenme: 2013.11.20 19:46 - Dünya - HABER MERKEZİ
Bugüne kadar Amerika'yla birlikte olduklarını söyleyen Lieberman "ben artık o safta durmak istemiyorum" ifadelerini kullandı. İsrail Dışişleri Bakanı, "Yıllardır bizim dış politikamız Washington'a doğruydu ama artık benim politikam çok yönlü" diye konuştu.