İspanya Başbakanı Rajoy ile telefonda görüştü

İspanya Başbakanı Rajoy ile telefonda görüştü

Başbakan Binali Yıldırım, İspanya Başbakanı Mariano Rajoy ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

2017.11.02 17:00 - Son Güncellenme: 2017.11.02 17:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İspanya Başbakanı Rajoy ile telefonda görüştü

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, görüşmede, dost ve müttefik İspanya'nın toprak bütünlüğüne olan desteğimiz ifade edilerek, Katalunya meselesinin İspanya'nın bir iç meselesi olduğu ve İspanya Anayasası çerçevesinde sorunun çözüleceğine inandığımız hususları bir kez daha vurgulandı. İspanya ile çok iyi düzeyde seyreden ikili ilişkilerimizin daha da güçlendirilmesi için ortak çabaların sürdürülmesinde mutabık kalındı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.11.02 17:00 - Son Güncellenme: 2017.11.02 17:00 - HABER MERKEZİ
A