İsmail Aksoy'dan asfalt ekibine teşekkür
Bursa İl Özel İdaresi Köylere Yönelik Hizmetler Daire Başkanı İsmail Aksoy, Yenişehir'de asfalt çalışmalarına katılan personele teşekkür etti.
2012.07.12 10:07 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Asfalt ekibinin mesai saati gözetmeden çalıştığını belirten Aksoy, "35 derece sıcak da asfalt kokusu içinde canla başla çalışıyorlar. Bu arkadaşlarımızın hepsini kutluyorum. Başladıkları işi bitirmeden bırakmıyorlar. İl Özel İdare olarak hem kaliteli asfalt yapıyoruz hem de kendimiz yaptığımız için daha ucuza mal ediyoruz. Biz bu ekip sayesinde Bursa'nın her bölgesine asfalt dökebiliyoruz" dedi.
Çiçeközü Köyü Muhtarı Nizamettin Filiz'de köylerinde geçtiğimiz yıl yol genişleme çalışmalarının ve alt malzeme çekim işinin tamamlandığını belirterek, "Şimdide asfalt dökülüyor. İl Özel İdare ekibi sabahın erken saatlerinden gece geç vakitlere kadar çalışıyorlar. Allah hepsinden razı olsun" diye konuştu.
Çiçeközü Köyü'nün 4 kilometrelik asfaltı başladığı gün tamamlandı.