İşlerine mal oldu!
Sağlık koşulları için hastaların yakınlarının dahi alınmadığı yoğun bakım odalarında çekilen 'yoğun bakımda kebap keyfi' fotoğrafları Elazığ Valiliği tarafından araştırılmaya başladı.
2015.01.16 08:41 - Son Güncellenme: 2015.01.16 08:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
Fotoğraftaki 2 hastabakıcının görevden alındığı bildirildi.