İşitme Engelli Kadın Futbol Milli Takımı yarı finale yükseldi
Dünya İşitme Engelliler Futbol Şampiyonası çeyrek finalinde Kadın Futbol Milli Takımı, Japonya'yı 4-0 mağlup ederek yarı finale yükseldi.
2023.10.03 15:28 - Son Güncellenme: 2023.10.03 15:29 - Spor - HABER MERKEZİ
Malezya'da devam eden 4. Dünya İşitme Engelliler Futbol Şampiyonası'nda çeyrek finalde Kadın Futbol Milli Takımı, Japonya ile karşı karşıya geldi.
Milliler, Japonya'yı 4-0 yenerek yarı finale yükseldi. Ay-yıldızlılar salı günü yarı finalde Polonya ile karşılaşacak.