IŞİD rehineler için 200 milyon dolar istedi

IŞİD rehineler için 200 milyon dolar istedi

IŞİD, yayınladığı son videoda ellerinde bulunan 2 Japon rehine için 200 milyon dolar fidye istedi.

2015.01.20 11:22 - Son Güncellenme: 2015.01.20 11:47 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
IŞİD rehineler için 200 milyon dolar istedi
01:16 2 Japon rehine için 200 milyon dolar

İLGİLİ VİDEO

2 Japon rehine için 200 milyon dolar

IŞİD'in yayınladığı görüntülerde siyah maskeli bir militanın Kenji Goto Jogo ve Haruna Yukawa adlı rehineler için 72 saat içinde 200 milyon dolar fidye istediği ifade edildi. Rehinelerin güvenliği nedeniyle yayınlanmayan videoda IŞİD militanı, IŞİD'in savaşı için Japon hükümetinin 200 milyon dolar ödemesi gerektiğini ifade etti. Militan, 72 saat içinde bedelin ödenmemesi halinde rehinelerin öldürüleceğini açıkladı.

Japonya Hükümeti ise videonun ardından yaptığı açıklamada IŞİD'e istenen ücreti ödemeyeceklerini ifade etti. Hükümet Sözcüsü Yoshidide Yuga, Japonya'nın terörizme karşı tutumunda bir değişiklik olmayacağını açıkladı.

IŞİD'in elinde bulunan rehinelerden Haruna Yukawa geçtiğimiz Ağustos ayında Suriye'de kaçırılmıştı. Kenji Goto Jogo adlı gazeteci de geçtiğimiz yıl Irak'ta kaçırılmıştı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2015.01.20 11:22 - Son Güncellenme: 2015.01.20 11:47 - HABER MERKEZİ
A