IŞİD'in Japonya'ya verdiği süre doldu

IŞİD'in Japonya'ya verdiği süre doldu

IŞİD elinde tuttuğu iki Japon rehine için Tokyo yönetimine verdiği süre doldu. Rehinelerin akıbetine ilişkin henüz bilgi yok.

2015.01.23 13:29 - Son Güncellenme: 2015.01.23 13:29 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
IŞİD'in Japonya'ya verdiği süre doldu


IŞİD'in rehin aldığı iki Japon vatandaşından gazeteci olan Kenji Goto'nun annesi Junko Işido basına bir açıklama yaptı.

Junko Işido, terör örgütü IŞİD'den oğlunu serbest bırakmalarını istedi.

IŞİD'DEN JAPONYA'YA 72 SAAT SÜRE

Oğlunun bölgede tamamen insani amaçlarla bulunduğunu belirten Işido, IŞİD'in düşmanı olmadığını kaydetti.

Toplantıda gözyaşlarına hakim olamayan Işido, ''Oğlumun serbest bırakılması için kendi hayatımdan vazgeçebilirim'' diye konuştu.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2015.01.23 13:29 - Son Güncellenme: 2015.01.23 13:29 - HABER MERKEZİ
A