IŞİD Hırvat rehineyi öldürmekle tehdit etti

IŞİD Hırvat rehineyi öldürmekle tehdit etti

Terör örgütü IŞİD, Mısır'da cezaevinde bulunan kadın tutukluların 48 saat içinde bırakılmasını istedi. Örgüt, talebinin yerine getirilmemesi halinde kaçırdığı Hırvat rehineyi öldürmekle tehdit etti.

2015.08.06 13:19 - Son Güncellenme: 2015.08.06 13:20 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
IŞİD Hırvat rehineyi öldürmekle tehdit etti

Mısır'da IŞİD'e bağlılığını açıklayan bir grup, Kahire'de 30 yaşındaki Tomislav Salopek adlı Hırvat vatandaşını kaçırmıştı. Terör örgütü IŞID yayınladığı son görüntülerde, Mısır cezaevlerinde bulunan bazı kadın mahkumların 48 saat içinde bırakılmasını talep ederek aksi halde Hırvat rehineyi öldürmekle tehdit etti.

Örgüt tarafından "Mısır Hükümetine Mesaj" başlığı ile yayınlanan görüntülerde, Hırvat rehinenin bildiriyi okuduğu görülüyor. Görüntülerde, Fransız petrol şirketi Geophysique'nin Kahire ofisinde çalıştığını söyleyen Salopek, Mısır'daki mahkumların bırakılmaması durumunda IŞİD militanlarının kendisini öldüreceğini ifade etti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2015.08.06 13:19 - Son Güncellenme: 2015.08.06 13:20 - HABER MERKEZİ
A