IŞİD'den geri alındı
Irak'ın başkenti Bağdat'ın güneyinde bulunan Duvelibe bölgesi, IŞİD'li teröristlerden geri alındı. Bölgede yaşanan çatışmalarda 43 IŞİD'li terörist öldürüldü. Bağdat Operasyonlar Komutanlığı, 14. Kara Tugayı Güçleri ve Şii gönüllülerle birlikte IŞİD'in denetiminde bulunan Bağdat'ın güneyindeki Duvelibe bölgesine operasyon düzenledi.
2014.10.24 09:03 - Son Güncellenme: 2014.10.24 09:14 - Dünya - HABER MERKEZİ
04:58
İLGİLİ VİDEO
43 IŞİD'li öldürüldü
Duvelibe bölgesi geri alınırken, yaşanan çatışmalarda 43 IŞİD'li teröristin öldürüldüğü, çok sayıda silah ve mühimmat ile büyük miktarda patlayıcı maddenin ele geçildiği belirtildi.
IŞİD'li teröristler, Duvelibe bölgesinin denetimini ele geçirdikten sonra altyapıyı tahrip edip ev, köprü ve viyadükleri patlatmışlardı.