IŞİD bu kez peşmerge infaz etti

IŞİD bu kez peşmerge infaz etti

Irak Şam İslam Devleti (IŞİD), Kuzey Irak'ta çarpıştığı Kürt güçlere uyarı olarak, bir peşmergenin başının kesilme görüntülerini yayınladı.

2014.08.29 08:48 - Son Güncellenme: 2014.08.29 08:48 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
IŞİD bu kez peşmerge infaz etti

"Kandaki Mesaj" adını taşıyan videoda esir alınan Peşmergeler olduğu söyleyen tutsak giysisi içindeki kişiler görünüyor.

Daha sonra IŞİD'in denetimindeki Musul'da bir caminin önünde, bu tutsaklardan birinin başı kesiliyor.
Videoda 'Kürt liderlerin Amerika Birleşik Devletleri'ni desteklemeye devam etmesi halinde" diğerlerinin de başlarının kesileceği tehdidi yer alıyor.

Kuzey Irak'ta Peşmerge güçleri, IŞİD'i durdurmaya çalışıyor. ABD, Kürt güçlere hava desteği sağlıyor.
IŞİD bu videodan önce de, esir aldığı Suriye askerlerinin topluca öldürülme görüntülerini yayımladı.
Merkezi İngiltere'nin başkenti Londra'da bulunan muhalif Suriye İnsan Hakları Gözlemevi adlı grup, bu askerlerin örgütün Takba hava üssüne düzenlediği saldırıda kaçmaya çalışırken yakalandıklarını belirtti.

IŞİD, stratetik öneme sahip üssü günler süren çatışmaların ardından ele geçirmişti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.08.29 08:48 - Son Güncellenme: 2014.08.29 08:48 - HABER MERKEZİ
A