IŞİD bir bölgeyi daha ele geçirdi

IŞİD bir bölgeyi daha ele geçirdi

Irak'ta birçok bölgeyi alan Irak Şam İslam Devleti militanlarının Felluce'nin Saklaviye bölgesini de ele geçirdi.

2014.06.14 12:40 - Son Güncellenme: 2014.06.14 12:41 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
IŞİD bir bölgeyi daha ele geçirdi

Irak Şam İslam Devleti'nin (IŞİD) ilerleyişi durdurulamıyor.

Aralarında Musul ve Tikrit'in de olduğu bazı bölgeleri ele geçiren IŞİD militanları ile Irak ordusu arasındaki çatışmalar devam ediyor.

IŞİD militanlarının şiddetli çatışmaların ardından, Felluce'nin Saklaviye nahiyesinde kontrolü ele geçirdi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.06.14 12:40 - Son Güncellenme: 2014.06.14 12:41 - HABER MERKEZİ
A