IŞİD binlerce kişiyi esir aldı

IŞİD binlerce kişiyi esir aldı

Musul'dan sonra Tikrit'i de kontrol altına alan Irak Şam İslam Devleti (IŞİD) militanlarının ele geçirdikleri esirleri bilinmeyen bir yere götürürken çekilen görüntüleri ortaya çıktı.

2014.06.12 19:53 - Son Güncellenme: 2014.06.12 19:54 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
IŞİD binlerce kişiyi esir aldı

Musul'un ardından Irak'ın eski lideri Saddam Hüseyin'in doğduğu Tikrit kentinin de kontrolünü ele alan IŞİD'in ele geçirdiği binlerce esir ile birlikte görüntüleri amatör kameraya yansıdı. Görüntülerde otoyol kenarında toplanan esirleri hizaya getirdiği görülen IŞİD militanları, esirleri yol boyunca bilinmeyen bir yere götürüyor. Esirlerin kimlikleri ve akıbetleri hakkında henüz bir bilgi bulunmuyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.06.12 19:53 - Son Güncellenme: 2014.06.12 19:54 - HABER MERKEZİ
A