IŞİD 4 Türk'ü daha serbest bıraktı

IŞİD 4 Türk'ü daha serbest bıraktı

Irak Şam İslam Devleti (IŞİD) tarafından kaçırılan 42 işçi serbest bırakıldı. Aralarında 4 Türk mühendisin de bulunduğu grubun, Beyci rafinerisinde görev yaptığı öğrenildi.

2014.06.20 14:35 - Son Güncellenme: 2014.06.20 14:35 - Güncel - HABER MERKEZİ
A