IŞİD 12 Sünni'yi infaz etti

IŞİD 12 Sünni'yi infaz etti

Irak Şam İslam Devleti, mürted olarak adlandırdığı 12 Iraklının infaz görüntülerini yayınladı.

2015.01.06 07:05 - Son Güncellenme: 2015.01.06 07:05 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
IŞİD 12 Sünni'yi infaz etti


 

Terör örgütü IŞİD tarafından yayınlanan görüntülerde, Tikrit ve Kuzey Bağdat vilayetleri olarak adlandırılan bölgede yakalanan 12 Iraklının infaz edilmesi yer alıyor.

Dinden dönme anlamına da gelen mürted olarak nitelendirilen 12 Iraklı, Sünni mezhebe mensup olup polislik gibi görevlerde çalışıp, örgütün barındığı yer koordinatlarını hükümete ve orduya vermekle suçlandı.

Örgüt üyeleri, yakaladıkları kişilerin suçlarını halka açık alanlarda okuyarak infazı gerçekleştiriyor.

Son zamanlarda Sünni vatandaşları da sık sık hedef alan IŞİD, halen Irak'ın Musul ve Anbar gibi bölgelerini elinde bulunduruyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2015.01.06 07:05 - Son Güncellenme: 2015.01.06 07:05 - HABER MERKEZİ
A