İşe MOBESE Merkezi'ni ziyaret ederek başladı

İşe MOBESE Merkezi'ni ziyaret ederek başladı

Hüseyin Çapkın'ın görevden alınmasının ardından İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne atanan Selami Altınok, görevine MOBESE Merkezi'ni ziyaret ederek başladı.

2013.12.20 09:46 - Son Güncellenme: 2013.12.20 09:47 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İşe MOBESE Merkezi'ni ziyaret ederek başladı

Aksaray Valisi'yken dün İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne atanan Selami Altınok yeni görev yerine geldi. İlk olarak dün akşam emniyet binasına gelen Altınok, bir süre kaldıktan sonra ayrılmıştı. Altınok, mesai saatinin başlamasıyla birlikte emniyete geldi. Altınok, ilk iş olarak emniyetin MOBESE Merkezi'ni ziyaret etti. Emniyet binası önündeki gazetecilerin soruları üzerine kısa bir değerlendirmede bulunan Selami Altınok, "Kurumumu tanımaya çalışıyorum. İstanbul halkının huzuru ve mutluluğu için gecemizi gündüzümüze katıp çalışacağız" dedi. Altınok, yolsuzluk ve rüşvet iddialarına ilişkin soruşturma kapsamında yapılan operasyonlarla ilgili soruları ise yanıtsız bıraktı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.20 09:46 - Son Güncellenme: 2013.12.20 09:47 - HABER MERKEZİ
A