İşçilerinden oturma eylemi

İşçilerinden oturma eylemi

KÜTAHYA'da bir süre önce özelleştirilen Çelikler Seyitömer Elektrik Üretim A.Ş.'de 18 kişinin işten çıkarılmasına tepki gösteren işçiler oturma eylemi yaptı.

2014.06.10 13:37 - Son Güncellenme: 2014.06.10 13:38 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
İşçilerinden oturma eylemi

 

Çelikler Seyitömer Elektrik Üretim A.Ş.'de gece vardiyasında çalışan 300 kadar işçi sabah iş çıkışında tesislerin önünde oturma eylemi başlattı. İşçiler, çıkarılan işçi arkadaşlarının  işe geri alınmasını isteyerek, "Özelleştirmeden sonra daha önce de arkadaşlarımız işten çıkarıldı.  Bugün de 18 arkadaşımızın işten çıkarıldığını öğrendik. Bu arkadaşlarımızın tekrar işe alınmasını istiyoruz" dedi.


İşçilerin oturma eylemi yaptıkları yerde Kütahya İl Jandarma Komutanlığı'na bağlı ekipler de geniş güvenlik önlemi aldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.06.10 13:37 - Son Güncellenme: 2014.06.10 13:38 - HABER MERKEZİ
A