İşçilerden maaş eylemi

İşçilerden maaş eylemi

ADIYAMAN'da, yapımı devam eden 400 yataklı devlet hastanesinin inşaatında çalışan işçiler, ücretlerini alamadıklarını öne sürerek iş bıraktı.

2013.07.01 15:58 - Son Güncellenme: 2013.07.01 15:58 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İşçilerden maaş eylemi

 

Adıyaman- Kahta karayolu üzerinde bulunan hastanenin inşaatında çalışan işçiler, 3 aydır ücretlerini alamadıklarını iddia ederek iş bırakma eylemi yaptı. Ücretleri ödenene kadar işe başlamayacaklarını söyleyen işçiler adına konuşan Süleyman Yılmaz, "Emek veren işçi sınıfındaki iş arkadaşlarımız, 3 aydan beri maaş alamıyor. Maaşımızı hiçbir zaman zamanında alamadık" dedi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.01 15:58 - Son Güncellenme: 2013.07.01 15:58 - HABER MERKEZİ
A