İşçilerden maaş eylemi
ADIYAMAN'da, yapımı devam eden 400 yataklı devlet hastanesinin inşaatında çalışan işçiler, ücretlerini alamadıklarını öne sürerek iş bıraktı.
2013.07.01 15:58 - Son Güncellenme: 2013.07.01 15:58 - Güncel - HABER MERKEZİ
Adıyaman- Kahta karayolu üzerinde bulunan hastanenin inşaatında çalışan işçiler, 3 aydır ücretlerini alamadıklarını iddia ederek iş bırakma eylemi yaptı. Ücretleri ödenene kadar işe başlamayacaklarını söyleyen işçiler adına konuşan Süleyman Yılmaz, "Emek veren işçi sınıfındaki iş arkadaşlarımız, 3 aydan beri maaş alamıyor. Maaşımızı hiçbir zaman zamanında alamadık" dedi.