İşçilerden Beşiktaş Belediyesi önünde eylem

İşçilerden Beşiktaş Belediyesi önünde eylem

İstanbul'da hukuksuz şekilde işten çıkarıldıklarını iddia eden bir grup işçi, Beşiktaş Belediye binası önünde eylem yaptı.

2018.04.10 15:26 - Son Güncellenme: 2018.04.10 15:28 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İşçilerden Beşiktaş Belediyesi önünde eylem

İstanbul'da 6 gündür eylemde olduklarını belirten grup adına yapılan basın açıklamasında, "2 Nisan itibari ile herhangi bir açıklama yapılmadan gruplar halinde arkadaşlarımız işten atıldı. Gerekçe olarak ise 696 sayılı KYK ile yapılan güvenlik soruşturmaları ve arşiv taraması önümüze sürülüyor"  denildi.

Beşiktaş Belediye'si önünde bir tencerenin içine taş ve ekmek koyan grup, "Açız" yazdı. 

Gruptaki kişilerden Muhammet Demir "6 gündür direniyoruz sabah 08.00'da geliyoruz akşam saat 18.00'e kadar mesaimizi tamamlamaya çalışıyoruz. İşimize dönene kadar da burada olacağız" diye konuştu. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.04.10 15:26 - Son Güncellenme: 2018.04.10 15:28 - HABER MERKEZİ
A