İşçiler E-5'i kapattı

İşçiler E-5'i kapattı

Süreyyapaşa Hastanesi'nde işten çıkartılan işçiler, E-5 Karayolunu trafiğe kapatarak eylem yaptı. Trafiğe kapanan yolda slogan atan işçilerin eylemi devam ediyor.

2012.09.20 13:37 - Son Güncellenme: 2012.09.20 13:37 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
İşçiler E-5'i kapattı

Süreyyapaşa Hastanesi'nde işten çıkartılan yaklaşık 10 işçi, ellerinde "işimizi geri istiyoruz" pankartı ile E-5 karayolunda eylem yaptı. Bostancı köprüsü civarında yolu Kadıköy istikametine tarafiğe kapatan işçiler, "İşimizi geri istiyoruz" şeklinde slogan attı. Eylem nedeniyle trafikte uzun kuyruklar oluşurken, işçilerin protestosu devam ediyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.09.20 13:37 - Son Güncellenme: 2012.09.20 13:37 - HABER MERKEZİ
A