İşçiler Amonyak gazından zehirlendi

İşçiler Amonyak gazından zehirlendi

Balıkesir'in Bandırma ilçesinde bir beyaz et tesisinde amonyak gazından zehirlenen 8 işçi hastaneye kaldırıldı.

2019.09.25 17:25 - Son Güncellenme: 2019.09.25 17:25 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İşçiler Amonyak gazından zehirlendi

Ömerli Mahallesi'ndeki bir beyaz et tesisinde meydana gelen olayda tesisin üretim paketleme bölümünde çalışan 7'si kadın 8 işçi ısıtma soğutma sisteminden kaynaklanan kaçak sebebi ile amonyak gazından zehirlendi.

Mide bulantısı, baş ağrısı gibi şikayetlerle Bandırma Devlet Hastanesi'ne kaldırılan işçilere KBRN Ünitesi'nde banyo yaptırıldı.

İşçilerin tedavi altına alındıkları, hayatî tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.09.25 17:25 - Son Güncellenme: 2019.09.25 17:25 - HABER MERKEZİ
A