'İş güvenliği', Milli Eğitim Müdürlüğü'nde de yok

'İş güvenliği', Milli Eğitim Müdürlüğü'nde de yok

İş kazalarının gündemden düşmediği Türkiye'de, Bursa'da amatör bir kamera tarafından çekilen görüntülerde, iş güvenliği konusundaki zafiyet bir kez daha gözler önüne serildi.

2015.08.26 09:43 - Son Güncellenme: 2015.08.26 10:54 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
'İş güvenliği', Milli Eğitim Müdürlüğü'nde de yok
00:52 'İş güvenliği', Milli Eğitim Müdürlüğü'nde de yok

İLGİLİ VİDEO

'İş güvenliği', Milli Eğitim Müdürlüğü'nde de yok

Bursa Milli Eğitim Müdürlüğü binasında yapılan dış izolasyon sırasında işçilerin herhangi bir güvenlik önlemi almadan iskele üzerinde çalışması görenleri hayrete düşürdü.

5 katlı bina önünde kurulan iskeledeki inşaat işçileri herhangi bir güvenlik önlemi almadan çalışıyor.

İskele üzerinde bir sağa, bir sola gidip gelen işçilerin zaman zaman korktuğu da görülüyor.

Özellikle 5. kattaki işçinin herhangi bir önlem almadan korka korka iskelede dolaşması dikkatlerden kaçmıyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.26 09:43 - Son Güncellenme: 2015.08.26 10:54 - HABER MERKEZİ
A